تبلیغات در اینترنت
چراچه برن(ارتفاعات پونل)
گروه کوهنوردی آریا بندر انزلی
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ

گروه کوهنوردی آریا به عنوان اولین گروه رسمی هیئت کوهنوردی بندر انزلی در راستای توسعه و ترویج این ورزش و جذب و تشویق افراد مخصوصا جوانان در استفاده کامل تر از طبیعت در جهت متعالی نمودن جسم و روح خود سال 1380 فعالیت خود را آغاز نمود و از آن تاریخ تا کنون پس از پشت سر گذاشتن مشکلات بیشماری علیرغم جمعیت کم شهرستان و فقدان کوه و توجه گسترده عمومی به بسیاری از رشته های ورزشی مخصوصا قایقرانی و فوتبال توانسته حضوری قابل قبول در عرصه کوهنوردی کشور داشته باشدو.........

پروفایل مدير وبلاگ
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

درود بر همه همنوردان و دوستداران کوهستان

برنامه شیر کوه به سرپرستی آقای منفرد به برنامه چراچه برن به سرپستی آقای تحویلداری تغییر یافت و این برنامه با حضور 42 تن از همنوردان گروه آریا در تاریخ 12.2.93 برگزار گردید.

ساعت حرکت 6 روز جمعه ...عکس هایی از این صعود در ادامه مطلب.....

ساعت حرکت 6 روز جمعه....

حدود ساعت 7.30 از مینی بوس پیاده شده و شروع به حرکت کردیم..بعد از گذشت 30 دقیقه به جای بسیار زیبایی در جنگل رسیده و برای صرف صبحانه حدود 20 دقیقه توقف کردیم و بعد از آن دباره کوله بار را برداشته و به مسیر خود ادامه دادیم 45 دقیقه اول به کوهپیمایی در جاده گذشت و بعد از آن کار اصلی آغاز شد و مسیر جنگلی را پیش گرفتیم که دارای شیبی متوسط بودبا  توجه به سخت بود مسیر برای چند تن از همنوردان ولی با صبر و پشتکار پا به پای هم حرکت کرده  ...حدود ساعت 1.25 به مکان مورد نظر که در روستای بالایی قرار داشت رسیده که و در باغ یکی از اهالی که بسیار مهمان نواز بود کوله بار را زمین گذاشته مشغول صرف ناهار شدیم و بعد از استراحت دباره به سمت پایین حرکت نمودیم و ساعت 6.10 به پایین رسیدیم و به سمت انزلی حرکت کردیم ......

کوچکترین عضو گروه

ارتفاعت زیبای پونل ساعت 12.10

......باغ یکی از احالی خوش رو  و دوستان خوب گروه آریا  که برای استراحت گروه در عصر و صرف ناحار در اختیار قرار دادند.....