تبلیغات در اینترنت
لوجنو
گروه کوهنوردی آریا بندر انزلی
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ

گروه کوهنوردی آریا به عنوان اولین گروه رسمی هیئت کوهنوردی بندر انزلی در راستای توسعه و ترویج این ورزش و جذب و تشویق افراد مخصوصا جوانان در استفاده کامل تر از طبیعت در جهت متعالی نمودن جسم و روح خود سال 1380 فعالیت خود را آغاز نمود و از آن تاریخ تا کنون پس از پشت سر گذاشتن مشکلات بیشماری علیرغم جمعیت کم شهرستان و فقدان کوه و توجه گسترده عمومی به بسیاری از رشته های ورزشی مخصوصا قایقرانی و فوتبال توانسته حضوری قابل قبول در عرصه کوهنوردی کشور داشته باشدو.........

پروفایل مدير وبلاگ
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

روز جمعه 9 خرداد 93 تعداد 39 نفر از همنوردان گروه آریا توسط دو دستگاه مینی بوس در ساعت 6:10 از انزلی خارج شده و در

ساعت 6:35 در رضوانشهر برای خرید نان توقف کردیم و 25 دقیقه بعد دوستان سوارمینی بوس ها شده و به حرکت خود ادامه دادیم

بقیه در ادامه مطلب.....

. در ساعت 7:55 به اژدرمحله (حدود 300 متر بالا تر از جاده آبشار ویسادار)رسیدیم. در اینجا مزرعه پرورش شترمرغ وجود دارد که

دیدن شترمرغ ها خیلی ازدوستان را به وجد آورده بود.

پس از صحبت های سرپرست ساعت 8 استارت حرکت زده شد. مسیر جنگلی و به صورت جاده خاکی بود. بعد از حدود 1.5

ساعت به یک دوراهی رسیده که باید به سمت راست حرکت می کردیم (مسیر سمت چپ به دیانسر میرود) از آنجایی که برنامه

عمومی بوده و باتوجه به نفرات، در طول مسیر استراحت های لازم ، شاید بیشتر از همیشه نیز داده شد تا همه در کنار هم روز

خوبی را سپری کرده و کسی دچار مشکل نشود.

پس از 2 ساعت و نیم در ساعت 12 به فضای مناسبی برای نهار رسیده و در آنجا توقف کردیم. سرانجام در ساعت 15:30 گروه، عکس یادگاری گرفته و برای

حرکت آماده شدیم و در ساعت 18:20 به محل توقف مینی بوس ها رسیده و به سمت انزلی حرکت کردیم.

از نکات قابل توجه حضور دوستانی بود که برای اولین بار در برنامه گروه شرکت کرده و کاملا تابع گروه بوده و همکاری های لازم را به عمل آوردند که از این
دوستان تشکر میکنم.در پایان از آقای حجتی پور و دوستانی که به عنوان راهنما ،کوهیار، جلودار و عقبدار برنامه  همکاری کردند، متشکرم.