loading...
گروه کوهنوردی آریا بندر انزلی
آریا... بازدید : 393 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (1)

سلام و درود 

بنا به تصمیم هیات مدیره گروه کوهنوردی آریا که با توجه به پیش بینی شرایط نامساعد جوی پایان هفته توسط هواشناسی و سایتهای معتبر ....طی تصمیم در جلسه سه شنبه اعضای این هیات صعود نوده لغو خواهد کردید و انشاالله این صعود در زمان مناسب دیگری اجرا خواهد شده..

 

با تشکرلبخند

آریا... بازدید : 360 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

فایل power point که کروکی تمامی مسیرهای کوه های تهران را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.با دانلود فایل فوق می توانید آن را در اختیار داشته باشید .

http://seeiran.ir

آریا... بازدید : 376 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (1)

با توجه به حساسیت های صعود به ارتفاعات در فصل سرما و با عنایت به ناپایداری شرایط جوی در روزهای اخیر، توجه عموم علاقه‌مندان به ورزش کوه نوردی را به نکات ایمنی زیر جلب می نمائیم. امیدواریم با توجه جدی به این موارد کمتر شاهد حوادث ناگوار در کوهستان باشیم و همه‌ی دوستداران کوه‌پیمایی و کوه‌نوردی از این رشته‌ی جذاب نهایت بهره را ببرند.

 

چوبن

آریا... بازدید : 405 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

صعود به چوبن با حضور کوهنوردان آریایی با موفقیت به انجام رسید...

برای دیدن عکس های صعود به ادامه مطلب سر بزنید....

آریا... بازدید : 348 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

بدینوسیله به اطلاع دوستان علاقمند به مقاله نویسی میرساند، کمیته بانوان به مناسبت روز جهانیکوهنوردی مسابقه مقاله نویسی تحت عناوین زیر برگزار میکند:

1.زن و کوهستان

2.کوهنوردی و جوامع محلی

3.کوهنوردی و محیط زیست

4.کوهنوردی ، امنیت و اخلاق


علاقمندان میتوانند مقاله های خود را در تاریخ 93/09/20 به دفتر هیئت کوهنوردی بندرانزلی تحویل داده و یا به آدرس ایمیل [email protected] پست نمایند.

 

به مقاله های برگزیده، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد...

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
گروه کوهنوردی آریا به عنوان اولین گروه رسمی هیئت کوهنوردی بندر انزلی در راستای توسعه و ترویج این ورزش و جذب و تشویق افراد مخصوصا جوانان در استفاده کامل تر از طبیعت در جهت متعالی نمودن جسم و روح خود سال 1380 فعالیت خود را آغاز نمود و از آن تاریخ تا کنون پس از پشت سر گذاشتن مشکلات بیشماری علیرغم جمعیت کم شهرستان و فقدان کوه و توجه گسترده عمومی به بسیاری از رشته های ورزشی مخصوصا قایقرانی و فوتبال توانسته حضوری قابل قبول در عرصه کوهنوردی کشور داشته باشدو.........
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو